onsdag 6 juli 2011

it's good.

Lurade mig själv i morse när alarmet ringde 7.00 att jag började först 14.00 och inte 8.00 och försov mig. Hann till arbetet fastän jag vaknade 7.40 och cyklade 6km snabbt snabbt snabbt. Andra gången på två dar då det varit riktigt nära. Jag vill inte försova mig, bryr mig verkligen om att göra gott ifrån mig.
Insåg idag att jag för första gången på ett jobb känner att jag faktist gör bra i från mig, sådär på riktigt. Det är annat när man inte är på familjeföretaget och inte känner sig som en liten börda som måste arbetssättas. Det är inte hela sanningen men...

I övrigt har jag filosofierat i två skilda turer över kaffe med Emmi och Josso och det har gjort mig väldigt gott. Legat i solstolen, fått telefonsamtal från mänskor jag tycker om och haft kvalitetstid med mig själv och god mat. Jag kan inte klaga på något. Jag är precis där jag skall vara nu. Och livet smakar bättre för varje dag.

för den som söker finner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar