torsdag 21 juli 2011

vatten och vin.

Ibland så händer det. Plötsigt finns där någon som vill hålla ens hand (och lite annat också ;) )

Tänker inte gå ut i min blogg med historiens bakgrund, förlopp och mål (?) men jag tänker berätta att det känns helt otroligt bra. Tror på det här. :)


Förutom att ha smålett hela dagen har jag ätit en härlig lunch på after eight, shoppat sportgrejer inför halvmaran för att ge mej en motivationskick i sportväg, jobbat och oskämtat druckit 4-5liter vatten inför halvmaran imoron. I år har jag ju ändå vätskebälte och en flock av mina favoritmänskor som hejar mej på vägen och i mål. Tacksam.


Önska mig lycka till när regnet öser ner vid startlinjen eller när solen gassar på i 35 gradigt hetta, för 21km ska jag springa ändå.


Och den andra resan har bara börjat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar