tisdag 9 augusti 2011

sommar.

Inser dessa dagar att det börjar vara över med sommaren... Hösten väntar bakom hörnet och med det





- alla styrelsemöten och uppgifter för både Impuls och Suomen Psykologi Opiskelijan liitto


- en jättemassa intressanta psyckakurser, bl.a. parterapi ;)


- kandiskrivning


- testning om amerikansk fotboll vore något för mig


- galna upptåg med världens bästa kämppis Johi


- DANS med härligaste tjejerna


- möjlig fortsättning i salsa
- att bo nästan granne med han som gör mig glad :)


- åbos härliga cafékultur och annat storstadsliv


- teater, kultur, böcker


- fortsättning av mitt sopp-projekt och sökande efter ännu bättre caféer.


och myki myki mer.



Frågan är bara, hur ska jag finna tid och energi till allt?? Men finns hjärtat med så finns vilja så finns tid så finns energi. Det utgår jag från iaf, sen får vi ju se.






lekt med lite kylskåpspoesi som jag köpt i sommar. väntar på att få smätta upp alla ord på kylskåpet så folk får skriva fina saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar