fredag 26 augusti 2011

sommarens sista dans.

Det här kan bli mitt sista blogginlägget för sommaren i larsmo 2011. På söndag tar nämligen Viktor och jag vårt pick å pack å kör ner till Åbo city. Där väntar studier, vänner och high-heels. För det kan man ju int ha på landet, high-heels alltså (inside-grej). Och om lite på en vecka väntar slovenien.

Det har varit en mångsidig, hedonistisk, helande sommar. Jag har återigen lärt mig mycket om mig själv, vad jag kan och inte kan. Men i slutändan är det mycket viktigare vad man vill än vad man kan, för finns det vilja så är ingenting omöjligt. Inte har det alltid varit lätt för det, när det gäller viljan så hänger den ju inte alltid ihop med kapacitet och behov.

Sommaren 2011 känns lite som en vändpunkt, för att romantisera det hela. Här gjordes grunden till mycket gott. Nu handlar det om att sköta om och utveckla.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar