onsdag 9 november 2011

förkylningsuppdatering

Ok, här kommer det nyaste nytt från mina förkylningssymptom (virvelljud,tack):

1. halsklumpar å sjukt då jag sväljer har övergått till den gamla hederliga "snora å snyt"-fasen, vilket leder till att jag inte vill tillbringa någon tid på föreläsningar eller andra allmänna uttrymmen.

2. feberkänslan kommer så fort jag anstränger mig lite, t.ex. går 500m eller diskar en kopp.

3. ryggvärk, styva muskler och magknip med jämna mellanrum

4. den gränslösa huvudvärken och framförallt: förkylningsdemensen, som tar sig i uttryck i att man två dagar i rad, glömmer pengarna hemma så att man två gånger hamnar säga när kassatanten tagit koderna å slått ihop summan för 15 varor att man inte har pengar och så får man gå hem med svansen mellan benen o hungrig.

Nu kurar jag mig själv med pepparmintste och svenska skrivregler, så kanske jag åtminstone inte skriver bara blaahaablahaa i min kandi vilket jag gjort de senaste dagarna. bla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar