fredag 2 december 2011

istället för att sova.

I natt kunde jag inte sova. Kandi-tankar flöt runt i mitt allt annat än tomma hjärna, för igår var ett sprängfyllt kaos. Jag hade suttit uppe sent i en fight med mig själv om hur jag ska strukturera symtom och hur man ska formulera sig. Sedan låg jag ytterligare timmar och vred mig med tankar om vad jag ännu måste göra. De futtiga timmarna jag sov drömde jag dessutom riktigt avancerade drömmar, hur galet det än låter. Jag skulle utföra någon jättetung uppgift. Jag trodde drömmar skulle ge energi och fungera meditativt, inte göra en ännu mer slut.


Vad jag däremot fick gjort var ett kort till syrran som fyller 30 år och som vi ska fira nästa helg. Hon tycker om féen, så jag köpte ett papper från pysselaffären i närheten, printade lite bilder och fick ihop detta kort. Men jag tyckte det blev rätt fint, men så e ju hon de också. (o nu hoppas jag hon inte läser min blogg)...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar