torsdag 1 december 2011

julkänsla.

Det är den första december och jag är så lycklig att det nästan känns löjligt. Tänk att man får ha de såhär bra! Mina down-isar i livet balanserar upp det lite, såsom kandin som är långt ifrån klar och att jag är en fattig studerande som inte hittar en klänning att ha på julfesten imoron. Ändå känns de som att jag har mer än jag drömt om :)


Jag har öppnat första luckan i min dumlekalender och tittat på årets julkalender. Jag har tänt ljus och skriver julkort som bäst fastän jag kunde jobb. Jag har ett par föreläsningar kvar före jul, annars är kalendern bara fylld med julfester.


Inga snöflingor faller ner, men julkänsla börjar jag få. Om nu d e den där varma, rofyllda, lyckliga känslan.
förre året hade vi såhär mycket snö...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar