torsdag 26 januari 2012

härifrån vidare.

Opponering och presentationen av min kandi gjordes igår. Gick väl sådär, men åtminstone har jag en sak mindre att oroa sig för. Nu har jag bara en grovjustering och lite finjustering kvar och sen är ett halvt års ångestarbete över. Jag mår riktigt bra för tillfället. Inte så att jag skulle ha mått dåligt tidigare, men det har varit så mycket att tänka på att jag inte har riktit fått ro eller själafrid och på så vis inte heller kunnat njuta av livet på det sätt jag förr kunde. Nu känns det som det är på bättre vägar igen :) Den som bara vågar tro.

Jag tror också jag blivit lite bättre på att lyssna på min kropp och vad den behöver och inte behöver. Ja. Nu känns d riktigt bra.

Den kommande perioden har jag bara föreläsningar på helgerna och endast vissa helger. Dessutom lite religionsvetenskap som nätkurs. Jag hoppas jag skulle få lite mer studiemotivation nu igen när kanden ändå är över. Det är tungt när varje sak ska vara tungt att göra. (Studie)Livet ska ju vara roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar