torsdag 2 februari 2012

kallt.

Solen skiner, solen skiner, himlen den är blå. Å Heidi hon är lika så...om läpparna för de e så kallt så de förfryser.

Det är minus 22 och vintern är full i gång. Jag har gått med i mitt fjärde gym under ett år (applåder), där jag faktist kan tänka mig att stanna ett bra tag. I af tills det är möjligt att springa utan att kylan stör en. Idag har dock min träning bestått mest av balansbollsträning och städning. Måste ju sätta gränser för hur mycket det är gott för en att träna, fast det har nog inte varit ett problem för mig. Jag håller på att lära mig allt bättre att lyssna på mig och min kropp och märka när något är ok och inte är det.

I helgen ska jag ha föreläsningar i skolpsykologi. Finns väl inga andra institut som kommer på att "hej, skippa föreläsningar in i veckan å kör på helgen istället." Som tur hinner jag ändå med andra trevliga saker då. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar