måndag 13 februari 2012

när det positiva tar över.

Det är mycket positivt idag som ni märker. För den som inte visste (antagligen alla) så är jag också blodtypen A positiv. Det ska inte blandas med A-personligheten, vilket jag i helg fick lära att jag inte är, jag är nämligen inte en av de många som kommer att dö av stress (vilket A-personligheten most likely gör).

Andra positiva saker idag är:
- fick två fina vändagskort idag + en gåva som innefattade choklad och bokstäverna H E I D I i vitt trä.

- har skänkt blod som vändagsgåva till någon okänd som behöver det mer än jag gör. Det tycker jag du också ska göra.

- har framskridit i kandiarbetat och det känns bra för tillfället.

- har fått ett sommararbete i Jeppis, så om en vecka väntar intervju i jeppis. Imoron är det dock intervju för arbetet här i Åbo som jag hoppas i detta nu att jag får.

Jag tror att när man är positiv så kommer det positiva att falla som snöflingor och kasa och hasa sig framför en. Sådär bara. Tacksam ända in i ryggmärgen.

:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar