fredag 23 mars 2012

hederlig fredag.

Vilken underbar fredag det har varit! Vårvädret gör mirakel för mitt humör. Det känns som att man kan leva mycket mer i nuet när det är varmt och man inte bara hela tiden måste drömma sig bort till sommaren. Det här är nog bästa tiden på året.

Började dagen med ett body-pump pass och insåg att mina muskler finns främst i min fantasi (har tidigare försökt ljuga en vit lögn för mig själv att de finns nog nånstans där under fettet). Men roligt var det, även om rumpan inte accepterat riktit att jag både cyklar och body-pumpar.

Resterande dagen har jag shoppat bland andra galna, men endast födisgåvor till mina syskonbarn som fyller 1 och 3 år (igår och idag), min mamma och en vän. För att få lite positiva känslor angående studerande lyxade jag i solen med glass och åbos bästa moccachino (café art)!

På tal om födelsedag så blir man ju lite senilare med åren. Tydligen. För gissa vem som glömde sitt bankkort och studiekort på brickan. Tur att folk e hederliga i detta land.

Amen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar