måndag 5 mars 2012

Jobbet.

Soligt och kallt är vädret ännu i åbo, men jag klagar int. Har man 10 meter till gymmet och 250 m till Viktor, Jobbet och 500 m till studierna så är gör det ingenting. På tal om Jobbet så blir det inte ryska gränsen nästa, utan endast västra gränsen. Däremot kan det bli en tripp till hemtrakterna med Jobbet i något skede. Så kul!

Jag ska också få börja ge stödsamtal, lovas det. Det känns extra spännande, trots att jag har lite erfarenhet från tidigare. Men här är det på riktigt. Jag vill förbli ödmjuk från början till slut, så jag inte gör förhastade antaganden eller tror jag vet eller kan mer än jag gör. Inte det lättaste, enligt mig. Jag hoppas jag har verktyg för det också och jag är beredd att jobba för det, när det är något jag känner varmt för.

Har inte fått resultat från kandin ännu, men de kanske kommer ännu inom denna månad. Å andra sidan tänker jag inte speciellt mycket på det. Det går ju som de går. Hoppas bara det går vägen, vill inte skriva på den mer.

Nu iväg å luncha med V, sedan blir det magmuskler med Emma och sen nia i kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar