söndag 27 maj 2012

En helg i min smak

Säga vad man vill om att komma tillbaka hem till österbotten över sommaren, men det här första veckoslutet har varit helt i min smak. Det har varit så berikande att få lyssna på en inspiratör, gemenskap, fylla hjärtat med hopp, musik, träffa vänner på en fantastisk allt-i-ett-fest i närpes och fylla magen med godsaker. Solen skiner och jag känner mig på topp, vilket jag hoppas jag gör i morgon och på tisdag också när jag ska ha mitt första skolbesök på egenhand i Karleby. Så många trådar att hålla ihop, men jag hoppas bara det går vägen och att både jag och ungdomarna får ut mycket av dagarna. Åtminstone är jag själv motiverad :) Å misslyckas jag, så kan jag ju trösta mig med att det är genom dessa misslyckanden som vi växer.

det är ju ändå vem vi är och inte vad vi gör som är det avgörande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar