fredag 4 maj 2012

virkning, kaffe å en himla massa film.

Det är konceptet för idag. Jag har nämligen blivit stolt ägare till en Dolce Gusto Melody, dvs. en såndär kaffemaskin som alla har som man kan göra alla möjliga sorters kaffe i. Den ska fylla mitt tomrum när Johanna drar till sverige på hösten, varför vi så passande döpt den till Johanna. Men den är inte en hon eller han utan en hen.

Jag har också fått veta att jag ska börja jobba från 13.6 framåt i Jeppis. Alltså är jag helt sysslolös i en månad. Försöker hitta saker att göra, som att virka. Idag ska jag virka. Å se på ishockey. Å dricka kaffe.
Är inte mitt liv händelserikt? Hmm.

Jaa å filmerna. De ska jag ha för vår femdagarstripp i Utsjoki ödemarker. Kan behövas vid sidan av att bli jagad av en björn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar