torsdag 13 december 2012

förberedd

Dagen före sista tenten före jullovet. Inte någon produktiv dag beträffande studerandet kan man väl säga. Tvättat kläder har jag dock mirakulöst haft tid med, å att göra allt annat i hushållet som behövdes.  Jag har funnit en "hemlig stig" mellan bastu-utrymmet och tvättrummet. Jag har också hittat ett gigantiskt hål i mitt kylskåp som jag inte tänker fylla förrän i januari, så nu lever man på frysvaror å nudlar framtill söndag, men de ska nog gå bra. Man hinner ju fylla luckan den lämnar i magen under jullovet, ja den luckan blir nog överfull.

Imorron efter tenten ska jag köpa de sista julklapparna, sen ska R och jag på ÅA-spexet. Det  är alltså bara att bita ihop nu så jag kan känna mig nöjd över hur tenten gått och ta jullov på riktigt. Snart är det över, snart får jag vila.
tard the grumpy cat: världens finaste cat. O mest cyniska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar