lördag 15 december 2012

hemåt.

Har nyss kommit hem från jobbet (22.30) och måste nog säga att jag tycker om mitt jobb sånahär dagar, å så roligt att lära känna åbos ungdomar, vilket man börjar göra när man träffat många av dem med 3 veckors mellanrum i ett halvt år :) Idag blev alla dessutom bjudna på så mycket smörgåsar och wienerbröd som vi ville äta julen till ära. Så där som en uppvärmning till all julmat man kommer att förtära de närmaste 2 veckorna. Huhhu, bara tanken gör mig svettig.

Grannarna jag inte kommer att sakna under min 3 veckors vistelse på ort hemhemma har fest så jag funderar för tredje gången på en månad att ringa polisen. Som tur tänkte jag vara vaken ett par timmar till ändå. Imorron drar vi picks och packs till österbotten, som jag väntat så länge på och jag gissar att efter den första timmen på hemma mark kommer jag undra varför jag så såg framemot att komma hem. men...det är väl så det ska vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar