tisdag 12 februari 2013

Because I´m worth it

Vilken känsla efter 2 h på spa! Jag kände mig som en kung!

 Jag var alltså till Nådendal igår och fick både 45min massage samt ögonbrynen formade och färgade och ögonfransarna färgade och permanenterade. Det låter kanske väldigt onödigt med permanent, men det får en faktist att se piggare ut när ögonen kommer mer fram! Nästan så man tycker maskara är onödigt. Det enda negativa med resan var att jag fick veta att jag fick en allergisk reaktion på ögonfransfärgen, så mitt ögonområde sved och blev illrött lysande. Konstigt nog har jag inte märkt något när jag färgat hemma, även om jag använder exakt samma färg som de gjorde (Receptocil).

Före:


Efter:


Före:


Efter:


Här kommer lite före efter bilder. Notera att jag inte har någon maskara i efter bilderna heller.Skitnöjd e jag i alla fall! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar