söndag 24 februari 2013

en av de bästa

Av någon aning så tycker jag det här har varit en av de skönaste helgerna på länge. Kanske är det för att jag inte gjort nästan något alls i skolväg under 2 veckor och känns. Huvudet har kopplat bort hur man stressar, jobbar och är för tillfället åtminstone i sommarlovs-mode. Så i helg har jag istället bara njutit av solen, maten och sällskapet. I fredags blev de middag och bowling och en av de få gångerna när jag känner mig nöjd med resultatet. I lördags blev de en trevlig jobbkväll för att sedan avnjuta en kall cider och en chipspåse tillsammans med tv-serier. Å idag har jag bara tränat, vilat och ätit och gått ut å gå i de härliga  vårvintervädret. Jag älskar när asfalten syns!

Istället för att stressa mig med uppsatser och reflektioner tänker jag se en film ikväll. Å ha de skönt. I slow-life-mode.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar