tisdag 14 maj 2013

hjärtat slår

Jasså. Sista tenten på gång och en massa annat och mitt hjärta slår och min kropp vill inte lugna ner sig och jag kan inte lugna ner mig och läsa på tent och jag kommer på att baka mitt i tentläsande och kolla fb tio gånger och hjärtat dunkar allt hårdare vill ut och jag känner kaos och vad är på gång och jag vet att det här är världens dummaste grej för tenten spelar ingen roll men jag får ingen ro och jag har lovat för mycket och har för mycket och undrar om jag är helt för känslig för stress och när jag läser om stress till tenten så blir jag alltmer stressad och tänker att mina föräldrar eller gener har gjort mig stressotålig och jag vet inte vad jag ska ta mig till och jag behöver ingen sockerchock men jag tror jag fått det och börjar lik ett barn gå runt yra runt och jag behöver gå ut och springa energin ut ur mig och andas in andas ut men hjärtat slår hjärtat slår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar