fredag 14 juni 2013

Gradu

Igår träffade jag min graduhandledare över den dyraste (5,80!) och godaste koppen café latte jag nånsin druckit i centrum av Helsingfors. Då bestämde vi vad jag skulle studerade, diskuterade tidtabellen och allt annat som saken gällde. Känns jättebra! Är supernöjd över ämnet och samarbetet. Ska bli spännande att skriva på engelska, vilket är ett måste eftersom gradun siktar på att bli publicerat i någon tidskrift inom ämnet.

Materialinsamlandet pågår ännu (lämpligt till pride festivalen i Hesa), men jag kan redan börja samla den befintliga infon för att kunna jämföra min studie med andra studier. Så ni får jättegärna delta i studien som berör ungas (över 15år) välmående oavsett din könsidentitet eller sexuella inriktning (speciellt heterosexuella svarande behövs!) genom denna länk: Delta i studie

Nu skulle det då vara bara att sätta den 2 h + 2 h per dag som jag tänkte satsa på att lägga på den här studien. Måst bara... först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar