lördag 6 juli 2013

fel plats fel tid

Idag har jag haft en känsla av att jag alltid är på fel plats på fel tidpunkt. Förutom när jag for på spåran utan biljett, för som tur var de ingen kontrollant där då. Men, i alla fall. När jag nu reser mellan Åbo-Hesa-Jeppis så känns de lite som jag har dålig tajming. Som i torsdag. Vi skulle ha haft biljetter till Toto i Jeppis, men så var man ju i Hesa. Å så en massa konserter som jag velat besöka, som alltid är i stad x eller y som jag inte just då befinner mig i. Å så slutligen de par fester jag blivit bjuden på i sommar. Båda har varit i andra städer än där jag är. De e int kul.

Men i helg har vi kul. V och jag har njutit av vädret och ätit och druckit gott i helsingfors parker, uteserveringar och båtar. Jag börjar vara återställd från förkylningen å V likaså, så snart börjar träningen smaka som den brukar. Trevlig helg hör ni ! :)


(lekte lite med photoshop å lag till några fina svarta streck)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar