söndag 28 juli 2013

Tack för i år jeppis

Kan för en gång skull säga att jag firat jeppisdagarna helhjärtat. Har deltagit i firandet varje dag och även nattetid kämpat för att orka med allt för mycket mänskor och värme, precis som det ska vara. En gång om året. 

Det här är bl.a. vad jag orkat med:
- late jakob korningen på söndag
- storloppis och parkrock på måndag
- after eight cafébesök och hallonplockning på tisdag
- europeiska mattorget och foodstreet på onsdag 
- inxis dansuppvisningar där emmi var med på torsdag
- tittat på när andra svettats på jakobmarathon och solat vid gamla hamn på fredag, samt grillat
- ätit mama etiopia, picknickat i skolparken och trängts på netti på lördag

Fullt ös med andra ord! Jag är så glad över det fina vädret och att jag fått vara ledig :)

 I brist på egen funktionsduglig kamera har jag snott några bilder på vad vi hållit på med av Beth (tack å fölåt).





Å slutligen, vad jag inte gjort under jeppisdagarna:
- jobbat med min gradu
- tränat löpning
- sparat pengar




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar