tisdag 30 juli 2013

gradu, häng och döda fåglar

Hej å hå från transgender världen. Här sitter jag inbyltad i gradumaterial om transsexuella och könsutveckling och trivs riktigt bra med det i det tråkiga vädret. Int blir man ju sugen på att gå till stranden eller ut å sola i alla fall!

Har på senaste tiden blivit riktigt fast i Hart of Dixie- tv serien. Det bästa med den är att det är första säsongen och jag har två säsonger kvar trots att jag vräker i mig den som värsta hetsätaren. Ni som vill ha något gulligt, ytligt och sommarskönt tycker jag ska ta å se den. Man kopplar av totalt!


By the way, kommer ni ihåg att jag berättat om att vi har äckliga, kraxande kajor  (liknar kråkor) som bor i vårt skorsten. Nåväl, igår hittade pappa en död kropp av en sådan i vår bastu som säkert legat där i nåt år. Mysfaktorn stiger.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar