fredag 30 augusti 2013

åboråttor.

Hade inte tänkt skriva blogg idag, men så blev det så i alla fall. Kan väl i alla fall säga att de är skönt och mysigt att vara tillbaka i Åbo! Även om jag idag främst satt min energi på att införskaffa nödvändigheter och ansöka om stipendier, hårt arbete! Det är nog bäst jag får stipendiet också för ämbetsbeviset de krävde kosta hela 7 euro. Får jag inte stipendiet ska jag så säkerligen kräva det, vem vet om de har nåt samarbete med Magistraten så magistraten får in mer pengar...

Viktor kommer hit alldeles strax från Åland där han varit på hemligt möte. Spännande tider vi lever i. Ska verkligen njuta av denna helg för sen börjar studierumban igen och V är på annat håll. Men that's life!

Ps. Nu har jag kameran i skick igen så jag kan ta bilder igen att sätta på bloggen. Men ni får smakprov på det senare.

Ps.2. De är tydligen en pågående rått-skandal i Åbo, med råttor som evakuerar Åbo så de sprider råttgift överallt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar