tisdag 13 augusti 2013

en utmaning

Projekt på projekt heter den här tisdagen. Eftersom jag fick så dåligt samvete för min lathet/brist på motivation igår mitt i all stress har jag jobbat dubbelt så hårt idag.

Ok, inte kanske dubbelt men åtminstone en 50 % ökning. Just nu skriver jag alltså gradu och pluggar på två olika tenter, gör översättningsarbete och jobbar vid sidan om med att stöda lite ungdomar på feijan. Vid sidan om de försöker jag upprätthålla en någorlunda sund kropp och själ. Tyvärr så är dessa kanske de som får lida i sista stund, speciellt rumpan efter allt sittande.

Så nu har jag ett projekt som jag tycker alla andra 8 h rumpsittare som vill kan hänga med på:


Jag är inte mycket för såna här projekt, men de här tar ju bara max 5 minuter om dan.. så varför inte. Är ännu bara på dag 2, så ni som vill kan hänga med å så kan vi jämför vems rumpbullar som blir rundare ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar