måndag 23 september 2013

koffein och tillbakablick

Har haft huvudvärk framtill nu på eftermiddag av orsak brist på koffein i kroppen. Egentligen är det lite skrämmande att det påverkar så mycket när man låter bli att dricka kaffe på ett dygn. Som tur är jag inte på någon koffeinfri-diet, kaffemjölken råkade helt enkelt bara var slut och jag har varit för snål för att köpa kaffe på kaféer.

Känner inte mig riktigt redo för att skriva om min resa eller dela med mig bilderna, men det kommer någon dag. Jag tror jag behöver få landa i vardagen förrän jag förstår alla intryck jag fått in i de många städerna jag besökte. Jag har trots allt besökt 5 länder (Sverige, Finland, Danmark, Norge, Tyskland) på sex dagar. Av alla ställen tycker jag definitivt mest om Köpenhamn och Berlin. Köpenhamn för dess vackra arkitektur och mysiga stämning, Berlin för dess galenskap, färggrannhet och personlighet.

Nu ska jag läsa tidningar jag missat under veckan jag varit bort och ta en liten powernapp.

Ps. Nånting håller på att förändras i mitt ekotänk. Jag börjar alltmer köpa ekologiska grejer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar