måndag 30 december 2013

svanlugnt.

Så är man här igen, i lugnet i Mariehamn. V for till jobbet som alla andra hårtarbetande, medan jag studerar hemifrån. Det känns riktigt härligt att vara för mig själv för en gångs skull. Även om det var roligt att träffa vänner och familj under lovet så tror jag att jag behöver den "sociala isoleringen" nu resten av lovet för att igen orka, så känns det nu i alla fall.

Idag ska jag skriva en uppsats på en dag, får se hur det går. Sen blir det att hoppas på lite solstrålar så jag slipper och röra på mig effektivt, har varit lite av den varan under jullovet. Har inte så stort behov av julrean, jag gjorde fina fynd på rean på Viking båtarna. Det är ett stort plus med att bo på Åland, man kan märkesklädsshoppa billigt på båtarna. Denna gång blev det jeans från wranglers, Clarins mascara och ansiktstvätt från body shop. Mycket nöjd! :)

Eftersom bilder säger mer än tusen ord får ni några fina bilder som min V har fotat här på Åland, så ser ni hur fint och rofyllt det är när till och med svanarna trivs här!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar