onsdag 8 januari 2014

Regndans.

Första och sista lektionen på två-tre veckor, vilket känns ganska trevligt och  lugnt. Men jag vaknade 5.30 efter fem timmar sömn och har förutom lektionen hunnit 
1. Löpa i regn
2. Mat- och nödbehovshandla
3. Göra middag

 Måste annars göra reklam för hälsokokboken jag fick av älskling varifrån receptet till middagen togs. Den har massor av lämpligt hälsosamma recept , inte som alla dessa "hälso"- recept som består av tre gröna blad och en äggvita. Nej här finns hederlig, ren och god mat som gör en glad. Plus för att den är rosa.


Nu gäller det bara att hållas vaken så jag får tillbaka den normala vakenhetscykeln, eftersom den blev ganska förstörd under ledigheten när jag spenderade 20h av dygnet i vågrätt läge.. Så nu blir det bibban om jag inte somnar före det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar