onsdag 12 februari 2014

I förkylningens grepp

Dag tre av förkylningen, men som tur känns det att den håller på att släppa generellt nu. Ännu idag rinner snoret och tröttheten drar mig i säng så fort jag har en ledig stund, men åtminstone känns det bättre än tidigare i veckan. Jag är stolt över att jag vilat på riktigt denna gång och inte börjat försöka träna bort förkylningen. Den nya metoden verkar ju fungera...

I övrigt har jag inte stora planer för min onsdag. Ikväll kommer min obligatoriska must-see serie så det är väl främst det som står på skedjulen. Rita lite söta djur inför alla hjärtans dagen tänkte jag också. Senaste vecka blev det några katter: 


  I övrigt ska jag nog bara insupa det sköna i kvalitetstiden med mig själv. 

Ha det gott! 
 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar