fredag 7 februari 2014

Lite båtar å söta djur

Vaknade kl 3.00 i natt och har inte sovit sen dess. Rent allmänt vet jag att fem timmars sömn är alldeles tillräckligt, men där, i den stunden, när hela världen sover utom du känns det faktum att sömnen inte kommer som nåt som kommer störa hela din kommande dag. 

Å visst gör det, men mest mellan öronen, dvs. det är den där gnagande oron över när tröttheten sen slutligen kommer att komma som är värst. Kommer det att påverka humöret, studierna, hungern, träningen, nästa natts sömn?

Som tur har jag haft tillgång till sängen hela dagen, i och med att jag kl. 8.45 tog båten å hade hytt till Åland. Studera å sköta annat gick hur lätt som helst, var fokuserad o pigg. 

Nu ligger jag bredvid min kära igen å har det bra. Å ögonlocken hålls knappt upp men det är ok. Det är fredag, trots allt. 

PS. Har börjat med mitt "teckna söta djur" hobby igen. Helt i avkopplingssyfte. Tycker dock att bara att se på såna kan vara kul å därför delar jag ned mig den här. 


Ge aldrig upp. Inte ens efter en alltför kort natt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar