tisdag 15 april 2014

är det här så kallad vardag?

Dag två av psykologpraktikantens vardag. Perfektionisten i mig får ge vika. Efter nästan en timme övertid hade jag fortfarande svårt att lämna ifrån mig min diktering. Ordval blir så mer än bara ordval när man vet att de står på papper för utvalda andras läsning en lång tid i framtiden. Men att sitta i mer än 3h å fila på något, det måste ju liksom finnas en gräns... å vi hade just pratat om dessa gränser med min handledare före.

Å ja. Jag har lite svårt att hinna å orka med annat i livet än arbetet. Så igår var det V som fick aktivera mig för kvällssimning. Å de va jättebra, för annars skulle jag nog ha legat i sängen resten av kvällen. Nu ligger jag mest å drömmer om en virknål, men butikerna här stänger ju fem generellt... men imorgon då kanske. 

Å handledning via skype om en timme. Ledig tid, vad är det? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar