fredag 18 juli 2014

Uppdatering.

Tänkte skriva ett litet inlägg helgen till ära. Konstaterar att det inte är lika roligt att skriva blogg med telefonen, men eftersom min energi int räcker till att slå på laptoppen så får de bli så här nu... Men i höst kommer det säkerligen fler inlägg eftersom jag då ska jobba på gradun å de är med sådana uppgifter jag blir extremt bra på att göra annat som jag i vanliga fall int gör, typ. vika servetter. avkalka kaffekokaren. stryka strumpor. 

Hur som helst. Det är fredag, Viktor har nyss inlett sin semester och vi mår jättebra. Hade besök av anna förra helgen å de e int klokt hur länge jag lever på ett sånt besök, behövde verkligen umgås med en vän!

(på besök i stickstugan)

 Å jag ser väldigt mycket framemot att fara till jeppis om en vecka, att få se vänner och tömma alla tankar på arbete. Men jag har definitivt blivit bättre på den biten också i arbetet, så nu tar det int lika mycket energi att bära på alla känslor och intryck från jobbet. 

(ut å yrar i stockis)

I helg ser jag framemot cafebesök, cykeltur och allmänt lugn. Vi har haft ganska mycket program de 3-4 senaste veckorna så en "tråk-helg" är precis vad jag behöver! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar