lördag 2 augusti 2014

Bussigt med buss- not!

Resa till thailand- 10h. Resa till Åland -13h. 
Ja, ni ska då veta att resan int blir lättare av att vi får åka bennäs-seinäjoki, seinäjoki-tampere med buss pga service av järnvägen el dylikt. Förlänger den redan tröga resan med 2,5h. Utan AC i bussen de första två timmar dessutom. 

Man kan klaga på myki. Men i grund o botten mår vi bra. Vår busstur tar oss int till Auschwitz. Ingendera har smittats av ebola-viruset eller det mer sannolika borrelian. Vi är dessutom båda lediga imorgon. Vi har vatten, är lagom mätta och utvilade. Å hela veckan har för mig varit välsignat av nära som inte glömt bort mig fastän jag bor 13h hemifrån.

Jag tänkte då avsluta detta klagobrev med 3 stora områden av tacksamhet som har betytt mycket för mig under min semester:
1. Gemenskapen
2. Friheten
3. Öppenheten



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar