fredag 26 september 2014

Åbo igen.

Turistar igen i Åbo :) V är med denna gång för vi ska alla på kräftskiva hos vänner här, som var snälla å bjöd oss att sova hos dem.

Igår blev de stand-up på kåren med Andre Wickström, Hellenius å Tomas Järvheden, som alla drog skämt om småbarnslivets jävlighet, om dialekter å könsskillnader...ni vet, de vanliga. Helt kul var de mesta, iaf. 


Tycker verkligen om att vara tillbaka i Åbo å i studiesammanhang, trots att jag får svårt att förhålla mig till att jag för bara någon månad sen bodde här, studerade här, jobbade här, hade många av mina vänner här, hade mitt hela liv här... Å nu finns så lite av de kvar. Går nog inte att beskriva, behöver självupplevas. 

Men jag kan iaf glädja mig åt att jag vet var man får det bästa kaffet i stan å jag har några vänner som bor kvar här som jag får träffa emellanåt. Å de ger mig tillbaka en liten bit av mitt åbo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar