lördag 27 september 2014

Äta. Dricka. Vila. Repeata.

Gårdagens kräftskiva var riktigt lyckad! Så lyckad att jag hade ingen tid/kom inte på att ta bilder. Sjöng snapslåtar o sitsfeelis å pratade strunt. Åt massor av kräftor, sallad å paj. Speciellt god var efterrätten i form av vitchoklad creme brulee, seriöst en av de godaste efterrätterna jag ätit. 

För första gången på typ 3 år var jag vaken till 4:30 å då var de dags för de sista att gå å sova. Efter 5h sömn sökte vi oss på Jazzbrunch i aulacafe, som sägs servera åbos bästa brunch. Jag har faktist inte ätit brunch nån annan stans i åbo, men gott var det! Tog nog bilder på folk å, men de ser så trötta ut så jag tror de e bäst jag censurerar ;)


Efter brunchen for jag ensam på stan, shoppa lite hem å lite träningskläder mm. Just nu tycker jag träningskläder e de roligaste kläderna att shoppa, dels för att de e så sköna å bekväma i förhållande till annat, dels för att de e typ de enda kläderna jag har å omgivningen ser mig i, går ju runt i myskläder hemma å så :D 

Får se vad vi hittar på ikväll, har iaf varit uppfriskande med en liten weekend utflykt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar