måndag 29 september 2014

Chocolate.


Det här med att vara på resor över helger å så tycker jag är skitkul. Men sen. När man ska hitta tillbaka till vardagen. Till normala rutiner. Studier. Att inte äta godsaker hela tider. Inte alls lätt. Det enda jag inte har svårt att hitta tillbaka till är träning, den längtar min kropp efter hela tiden. 

Idag valde jag att baka chokladdoppad biscotti framom att skriva på gradu. Å att äta biscotti framom att äta middag. Så som ni hör är mina prioriteringar å rutiner lite förvirrade ännu. Men det tar sig förhoppningsvis. 

Jag fick en tanke att hålla mig från godsaker till lördagen då vi ska på chockladfestivalen med Emmi till stockholm, men sen kom jag på bättre tankar. Det är ju nämligen självklart att kroppen å själen måst ha lite uppvärmning ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar