onsdag 10 september 2014

Back on Track

Igår var jag på min första löplänk på 1 månad och till min stora förvåning var min fart bättre än den varit på tre månader! Kanske beror det på att min löpmotivation varit något låg innan min låg innan min paus, så jag inte tagit ut mig helt, eller så har veckorna under pausen av annan träning gett resultat!? För att springa behövs ju bra core-muskulatur och den har jag definitivt stärkt senaste månaden. 



Oavsett vad orsaken var så känns det bra att vara tillbaka på löpbanan igen. Tror dock inte jag kommer springa så mycket som tidigare, men som ett komplement till annan träning eftersom jag mår bra av det. Å så har jag ju min triathlon-dröm...

Eftersom hela gårdagen gick åt att fixa å städa så är hela denna dag tillägnad roliga, avslappnande saker. Ska ju börja konstkursen ikväll å får nu gå å shoppa lite färg till det :) Synd bara att akrylfärger ska va så dyra.. Nå, det är det förhoppningsvis värt å sen betalas de ju tillbaka när jag säljer mina konstverk ;) haha, nä, skämt å sido. Men konst = kultur = välmående = värdefullt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar