onsdag 3 september 2014

Hit å dit

Det är mycket som ska hinnas med de sista dagarna av praktiken. Jag hade tänkt att jag skulle få ta det lugnt, men chi fick jag: plötsligt ska det skrivas 3 utlåtandeversioner, 1 remiss och 1 snabb bedömning. 

Men. Kanske påminner det här om att man aldrig blir klar i sitt arbete med mänskor, man skulle alltid kunna göra något mer. Jag tänker inte slukad upp av otillräcklighetskänslor även om jag inte kan allt eller vet klart vad som
är rätt och fel. Jag har samtidigt lärt mig att lita på min egen bedömning, även om den halkar på sidospår pinsamt ofta före den finner sin plats igen.

Idag blev jag iaf tackad av mina arbetskollegor (heh,andra gången i år). Fick en härlig bok å ett kort. Å tack. 


Efter jobbet fira vi med thai mat matkoma. Å så hade jag fått 3 brev! Ett fint, långt brev av min brevvän, en angående konstkursen jag ska gå i höst med tips om vilka material jag behöver och en räkning. 

Ikväll har jag bodypumpat mig halvdöd och sett på tv. En perfekt kväll med andra ord ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar