måndag 8 september 2014

Höstplaner

Nu när praktiken är över (sedan en timme sedan) har jag äntligen tid att fokusera på vad jag VILL göra! Har ju inga tider som binder mig så varför inte ta möjligheten i akt, vet ju inte när jag får en dylik möjlighet igen. Men bara för att möjligheterna är oändliga betyder det inte att jag behöver välja det stora och långt borta att fokusera på: jag tror tvärtom att det möjliga finns i att fokusera på det lilla och nära, att utveckla ens färdigheter och pröva på nya saker eller återta gamla intressen!

Här är nåt av de jag vill lägga lite mer tid på:
1. träning i alla former
2. målning, teckning
3. läsning av såväl psyk.material som skönlitteratur
4. eget skrivande
5. förbättra min allmänkunskap och kunskap om vad som händer i världen. 
6. höstmys: hemma-spa, ljusmys, baka, plocka svamp/bär/äpplen
7. organiserande. det finns en njutning i att få lite ordning på saker.
8. jakt på loppisfynd. 

Det var det. Vad skulle du lägga mer tid på om du hade möjlighet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar