måndag 15 september 2014

Livet har segrat!

Magafari vs Heidi 0-1!!! Äntligen är jag frisk å äntligen kan jag göra annat än ligga i sängen/soffan å pinas å lova att bli en bättre mänska bara jag slipper värken å äckelfeelisen. 

Det enda som int har kommit tillbaka är min mångsidighet vad gäller födoämnen. T.ex. sallad å grönt känns väldigt långt ifrån vad jag sku kunna tänka mig att äta, liksom kaffe, gröt å mjölkprodukter. Istället njuter jag av Viktors helande köttbullar, nudelsoppa å blåbärssoppa. Frysen har Viktor fyllt med glass å godis finns det å, så mig är det ingen nöd på. 

Nog hinner man leva hälsosamt en livsstid, det viktigaste är att få i sig nåt så man mår bra å får igång magen igen. Dock sku man ju ha kuna tänka sig att magafari sku ha funka som en detox då man lugnt kan säga att hela kroppen är utpumpad på slaggämnen å samtliga övriga ämnen efter 3 dygn i helv*tisk illamående. 

Har dessutom fått lite mer inspiration till gradun nu under sjukhelgen, så nu är det bara att köra på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar