lördag 18 oktober 2014

Bättre nyheter

Så otroligt skönt att vara tillbaks på åland fast jag är förkyld å huvudet fylld med bomull. Pappas tillstånd har varit stabilt den senaste tiden, trots att det blir akut operation idag. Det känns ändå som att det kommer att gå bra :)

När jag kom hem väntade en hög med rolig post hemma: trendi-tidning, träningskläder, mera lön från praktiken samt min gradu som fått bra betyg av handledaren. Ja, å så meddelande från åa att de gett mitt studiestöd som uteblev. 

Idag ger jag mig tillåtelsen att ta det lugnt på insidan på soffan. I väntan på samtal om en lyckad operation. 
Förhoppningsvis låter även förkylningen mig vara för på måndag har jag bokat body pump, nåt min kropp å själ längtat efter. Trots att livet tagit paus ett tag för de senaste dagars händelser så måste livet gå vidare. Å i svåra stunder är det speciellt viktigt att ta hand om sina nära å sig själv! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar