onsdag 1 oktober 2014

Höstlistan :)

Det är väl inte för sent att fylla i en höstlista? Iaf fick jag lust med det nu, strax före midnatt. Enjoy!

Beskriv din höst med tre ord. Gradu,  hemmahäng å den första ålandshösten.

Vad är det bästa/sämsta med hösten? Det bästa är när det är riktigt skitväder å jag måst sita in å göra allt de där klyschiga som hör till hösten: mysa med tekopp å en bra bok osv. Det sämsta med hösten är att det blir mer folk på gym så favoritpassen e fullbokade en vecka på förhand. 

Hur höstmyser du? Klyschigt. Nä, i verklighet ligger jag däckad framför halvåtta hos mig, med en skål äppel med massor av kanel. 

Dina 3 bästa hösttips – alla kategorier?  1. Gå på kurs! Det börjar många nu. 2. Se på tv-serier, på hösten börjar en massa bra nu. 3. Köp en riktigt skön tröja som du sen får gosa i när det blir kallare. 

Hur ser din höstoutfit ut? Mjukisbyxor å tröja. Onormalt stora Ullsockor. 

Har skol/jobbstarten fört med sig några insikter? Jag behöver ALDRIG sitta på en enda lektion mer eller läsa på tent IGEN!

Vad har du på TO-DO listan just nu? Skriv en gradu.

Några tips på hur man botar höstdeppigheten? Spring. Gå på chokladfestival. Bjud hem vänner. 

Var hänger du helst under helgen? Hemma i soffan. Eller på cafe :)

Har du någon inplanerad resa för den närmaste framtiden? Chokladfestival nu i helg, efter de ska jag till jeppis. Funderat på att besöka malena i geneve å, ska se hu de blir me det. 

Hur förbereder du dig för vintern? Försöker få gradun skriven. Det sku göra min höst 100 ggr bättre. 

Höstrecept:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar