onsdag 1 oktober 2014

Flyta å sjunka

Idag började jag dagen med att flyta i en timme. Just de, flyta. Var nämligen på första lektionen i simteknik, å allt vi gjorde var att flyta. Helt roligt var de dock å lite bättre blev man, synd bara att jag nu missar de två kommande gångerna pga jeppisbesöket. Men jag har tänkt öva mig på flytande där å, de finns ju trots allt en simhall att tillgå.

Efter min simtur blev det belöningsfrukost ;)

Upplever en liten dip i gradumotivationen.  Javisst att jag jobbar tidvis, men pauserna behövs.. ofta. Jag antar att effektivt arbete inte är något som man får varje dag, precis som att träning inte går super varje dag heller. Men den som malar å på tillräckligt får resultat i längden å det hoppas jag gäller min gradu å.

Nä, nu tillbaka till gradun en timme, sen blir de mat å konstkurs. Tjitjing :)



3 kommentarer:

  1. What!? När kommer du hem o hu läng stannar du? :)

    SvaraRadera
  2. Okej nu läst ja tidigare inlägg o såg att du kmr 6.10 :) Jag e ledig både måndag o tisdag så en kaffedejt skulle passa bra om du har tid! :)

    SvaraRadera
  3. Jo, har all tid i världen då ja stannar till 17:e. Vi kommer hem mitt i natten på tisdan, så kan hända ja e lite trött då. Men vi kan höras närmare å så finns de ju massor av tid

    SvaraRadera