torsdag 9 oktober 2014

I feeeel good

Vilken toppendag! Speciellt kvällen! Trots regn. Trots höst. Trots allt.

Mitt väntade å önskade svar kom från uppsala. Jag ska få delta i en helg med workshops å fest med nordiska psyckastuderande i uppsala! Endast 10 från varje land blev valda, så jag känner mig verkligen lyckligt lottad :) Ska bli roligt med ett sista studentevenemang å förhoppningsvis får jag nya kontakter med tanke på att vi planerar flytt till uppsala. Nice!!

Sen har dagen varit mest bra för att jag fått fokusera helt på gradun å mysa hemma. Koka en kopp glögg (!) å se ett avsnitt friends emellanåt. Jag har alltid fått ut njutning av hårt å fokuserat arbete så det känns faktist bra nu! 



Ikväll var vi med Ronja på the Napkins skivrelease på after eight. Helt suveränt! Bandet, musiken, stämningen, att vi fick platser på första parkett, sällskapet, chokladtårtornaa! Jag känner mig så upplyft! 



Just nu känns det som allt är möjligt. Som att alla möjligheterna finns öppna för mig. Jag tänker inte låta mig förbittras, stressas eller nedtryckas. Jag tänker följa drömmarna, njuta av stunden å vara snäll mot mig själv! Inte illa profetiat på en torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar