onsdag 5 november 2014

Nattugglan

Har blivit en sån nattuggla. Upp till 23:30! Å jag som duktigt steg upp 6:30 på morgonsim, jobbat flitigt med gradun, lagst middag å gått på målarkurs... Å jag tror de e just de. Att när jag är flitig. Krävs det mer egentid. För att känna att jag får min tid. Att bara vara med mig själv. 

Eller så beror det på alla intryck jag får. För jag lär mig så mycket. Tar in. Tycker jag utvecklas. Bit för bit. 

Gjorde annars en allt för hälsosam soppa idag på spenat å grönkål. Fy så stygg. Men nåt som smakar så illa måste ju helt enkelt vara supernyttigt, så jag åt upp det ändå. Resten av dagen ha jag dock ätit mindre hälsosamt, som foccachian från igår jag skrev om. Men inget godis eller dyl., de ingår inte i vår pakt aka nyttiga novembern ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar