torsdag 6 november 2014

Tummen Upp för uppsala!

Så, imorgon bär det äntligen av till Uppsala! Idag hade jag dock världens klädpanik, hade absolut inget som jag tyckte passade mig, eventet å min inre bild av hur jag ville se ut. För lets face it att jag int brytt mig om mitt yttre när jag sitter hemma å skriver gradu, jag har inte klippt mig eller uppdaterat min klädgarderob på länge å bekvämlighetskilona gör int saken bättre heller. Int för att man behöver se ut som nåt annat än en studerande, men jag vill ju känn mig bekväm! Å till det behövs åtminstone kläder som passar som de ska. 

Jag börjar annars vara riktigt trött på min hårtorva, men har int riktigt råd. Å jag behöver som sagt akut nya kläder. För det finns en gräns för när kläder blivit nog använda. Som att jag fortfarande har kläder kvar från högstadiet. Det måste ju ha betydelse. Jag håller på att bli vuxen. Å detta betyder att jag behöver ett jobb. Pengar. Å en omgivning där jag får klä upp mig i annat än mjukisbyxor å tränings-topp.

Hur som haver. Att besöka Uppsala känns super! Jag ska njuta av mina sista dagar som studerande som aldrig förr!!
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar