torsdag 11 december 2014

Blås int bort min dröm!

Sitter på båten till stockis, något jag för en gångs skull är glad över. Igår var jag nämligen rädd för att båten int sku fara från åland pga blåsten, blåst närmare 20m/s! Hur himla fast e vi int på ön om he blir naturkatastrofer, kommer ju aldrig träff min familj nå mejr :*(  
Nee, hehe, he gar ju ti ga över isen men ja, he e ju alder na rikti vinter jär... oh well. 

Hur som helst, nu blev jag rädd att mitt flyg till geneve int kommer gå pga blåsten... Blir nog riktigt lessen då. Jag ska ju bli 25 i Geneve! 

Har annars redan fått fira lite födis. I tisdags fick jag paket på posten av världens bästa svärföräldrar å igår gav världens bästa svärföräldrars son en present som jag önskat, nämligen valfri spa-behandling/produkter! Dräglar lite inombords när jag tänker på att nån ska påta på min förstörda rygg ;) Finns få saker jag tycker om så mycket som att bli masserad/ompysslad. 

Köpte mig en egen present i form av frissa färgning i måndags, så jag har blivit lite mörkare. Jag har dock kommit fram till att jag gillar min naturliga råttbruna hår, fast no går de så här å. 

De blev ett långt inlägg, hörs igen när jag har tråkigt. 

Ps. Dagens lucka finns i gårdagens inlägg! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar