måndag 29 december 2014

Mitt år i blogg och bilder: april- juli

April

Jag flyttar till Åland. Skriver en lista över saker jag kommer att sakna. Ger bort och säljer saker jag inte kommer att sakna. Inser hur lite jag behöver, egentligen. Bakar bröd som jag just åt det sista av. Börjar praktisera på psykiatrin. Blir trött och har ej energi för annat än arbetet. En allmänt låg period, vilket leder till en kris, vilket leder till att jag beslutar mig för att avsluta bloggen.



Maj
Bloggen är död och ingen tillåts tillträde. Tappar alla läsare i samma veva, kanske lika bra. Men det är då jag springer ett super-lopp i af, kommer femte i mål å får nytt PB och ålandspannkaka.




Juni
Hittar mig själv igen. Bloggen återuppstår i sakta mak. Berättar om hur jag gått vilse och hur jag försöker hitta hem. Sen är det midsommar som vi firar på tumis med 3 rätters middag. Får besök av finfina syskonbarn.



Juli
 
Gör spontana resor till stockholm. Solar och får färg. Får besök av vänner. Livet känns ljusare än förut. Å jag får insikt i den kris jag haft tidigare med hjälp av distansen. Sen tar vi en veckas semester i österbotten. Det blir en härlig vecka då umgås med vänner familj å systrar. Å färgar håret brunt igen.



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar