torsdag 1 januari 2015

Ännu en lista.

Ännu en lista. Orkar ni? Nä, tänkt nu de. Men jag har tråkigt så ni får den ändå. Å jo, svaren liknar tidigare listor. 

Hur firade du nyårsafton?
Skrev på gradu i 5h. Sen grät och krisade över att jag aldrig blir klar och att jag är misslyckad å värdelös. Där nånstans åt vi varsin hummer som int var riktigt lika god som förra årets. Orkade ingen förrätt så därför blev de ingen 3 rätters. Till efterrätt blev de en halv-8-hos-mig rätt som inte var alls så god som de sa på tv. Jag ger middagen en sjua. Vid tolvslaget tog vi en skumpa flaska med å for ut å såg definaste  fyrverkerierna jag har skådat!


Vem pussade du på tolvslaget?
Viktor fick några pussar ;)

Vilka datum ser du framemot 2015?
Dagen då gradun är inlämnad och dagen då jag får ut mina papper!

Något du hoppas ska hända?
Att vi hittar en lägenhet i stockholm som är perfekt för oss och jag hittar ett jobb där som jag trivs med och känner mig bra på.

Vem tror du du kommer spendera mest tid med 2015?
Med tanke på att jag inte känner nån här eller i stockholm: Viktor.

Har du något nytt projekt på gång för 2015?
Projektet hitta jobb och köpa lägenhet. 


Kommer du flytta under 2015?
Som sagt till Stockholm!!! Ih, späännand!!

Vad kommer du lägga mest pengar på? 
Lånet på huset *ser pengar flyga iväg som fåglar*

Kommer du byta jobb/avsluta studier?
Både och! 

En filmpremiär du ser framemot?
Är verkligen ut på den fronten.


Vad gör du sommaren 2015?
Jobbar i stockholm och lär känna staden bättre! 

Något du vill satsa mer på?
Skulle vara kul att träna för nåt lopp eller en triathlon eller liknande!

Ska du resa under 2015?
Så fort ekonomin tillåter! New York står högt upp på önskelistan. 

Personer du ser framemot att få umgås mer med under 2015?
Ser framemot att hälsa på min syster nyfödda bäbis i Åbo i februari! Å Beths å för den delen, fast de blir ju senare :) 

Vad kommer du göra annorlunda under 2015? 
Vara snällare mot mig själv.

Sist med inte minst, vad är dina nyårslöften?
Inga löften, bara ledorden: Enkelhet, närvaro å tillit.
 Å att våga lite mer. Å tro på mig själv. Ni vet, det där vanliga.

Å dessutom detta: 
"framgång är att gå från misslyckande till misslyckande utan att förlora entusiasmen” (churchill)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar