torsdag 15 januari 2015

En riktigt god morgon!

Godmorgon! Har er dag börjat bra? Min har det!

Vaknade nämligen kl 6 så att surdegsbrödet skulle bli klart till frukosten. 24h å fyra fem jäsninga tog det. Men resultatet blev precis så gott surdegsbröd kan bli, om man får skryta. Å de e roligt att ha nåt att sköta om, å se resultat i. 


En annan sak jag gläds över att jag nu sovit två goda nätter i rad. Det var nära i går att jag inte skulle få sovt, men sen så lyssnade jag på en gonattsaga på engelska å i sakta mak lugnade sig huvudet ner. Så skönt!

Kan nog så här i efterhand konstatera att sku jag skulle ha vetat vad jag jag hade framför, i december när jag började stressa över att få gradun klar, så skulle jag nog knappast gjort de så här. Men gjort e gjort å nu känns den redo för inlämning för min del. Japp, nu har jag sagt det. (Om ni trodde den var redan inlämnad beror det på att jag lämnade in den till språkgranskningen före den va riktigt klar). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar